Een nieuw of bestaand kantoor voorzien van een nieuwe uitstraling? Dit kan al snel gezien worden als grote kostenpost. Maar heb je wel eens gedacht aan tweedehands bureaus en tweedehands kantoormeubelen? Op deze manier kun je gemakkelijk en vaker kiezen voor een nieuwe, hippere of innoverende uitstraling. Het is niet alleen beter voor je portemonnee maar ook duurzamer. Zo krijgen de meubelen een tweede leven en worden deze optimaal benut. Aangezien kantoormeubelen gemaakt zijn om lang mee te gaan, maar hiervoor niet altijd gebruikt worden.
Waarom kiezen voor tweedehands kantoormeubelen?
Tweedehands meubelen aanschaffen is al jaren geen taboe meer. Maar aan tweedehands meubelen wordt vaak niet gedacht. Er zijn bedrijven die genoeg budget hebben om jaarlijks het gehele interieur aan te passen waardoor er veel meubelen nog in perfecte staat zijn. Deze meubelen kunnen weer een tweede leven krijgen in een ander bedrijf. Op deze manier kunnen ook andere bedrijven regelmatiger veranderen of meubelen toevoegen aan het bedrijf.
Bureaus en tafels
Bedrijven zijn aan het groeien waardoor er al snel plaats te kort is op het kantoor. Bureaus zijn redelijk duur in aanschaf, met name ergonomische bureaus. Naast bureaus kun je ook kijken naar tweedehands vergadertafels. Deze komen vaak in allerlei soorten en maten voor. Zo kun je kiezen voor een losse opstelling, deze kun je zelf naar wens indelen of verschuiven. Of een vaste opstelling die in de ruimte geplaatste wordt. Hierdoor krijg je direct inzicht in het aantal vergaderstoelen dat nodig is voor de tafel. Met geluk zijn deze in het juiste aantal beschikbaar. Mocht dit niet het geval zijn? Dan kun je mixen en matchen met diverse stoelen voor een speelser en creatief effect. Als je er niet aan uit komt kun je altijd contact opnemen met een specialist om achter de juiste aantallen en mogelijkheden te komen. Vaak kunnen zij ook tips en advies geven. Ook zijn zij op de hoogte van de actuele voorraad.
Geef een reactie